Nedenfor finder I detaljeret information vedrørende de mest almindelige spørgsmål!
Kundeservice tilbydes kun via e-mail på kundeservice@uniquedreams.dk, og årsagen til dette er, at mange af de spørgsmål, vi modtager, kræver dokumentation såsom billeder eller videoer. Alle e-mails besvares i rækkefølge, og vi stræber efter at besvare hver henvendelse inden for 24-72 timer på hverdage. Bemærk! Kundeservice er lukket i weekender samt på helligdage.
Alle e-mails besvares i rækkefølge, hvilket betyder, at alle, der kontakter os, vil modtage svar på deres henvendelse eller forespørgsel. Hvis du ikke ser vores e-mail i din indbakke, anbefaler vi, at du også kontrollerer din spammappe, da e-mails desværre også kan ende der.
Ved kontakt med vores kundeservice er det meget vigtigt, at I IKKE åbner flere end én hovedtråd. Separate sendte e-mails gør det kun vanskeligere at følge op og kan desværre resultere i, at behandlingstiden for din henvendelse bliver længere end forventet. Hvis det ved kontrol af din henvendelse viser sig, at samme eller lignende information findes i flere e-mails, fortsætter vi kun i den første oprettede hovedtråd, hvorefter I som kunde bør følge op på samme måde.
Forventet leveringstid er 4-8 uger, men vi forsøger altid at levere så hurtigt som muligt. Vær opmærksom på, at leveringstiden kan variere afhængigt af den bestilte produkttype, så sørg altid for at kontrollere den specifikke leveringstid for det produkt, I bestiller. Vi vil også gerne minde om, at leveringstiden i forbindelse med store helligdage som f.eks. jul, nytår, påske og højsæsoner som f.eks. sommeren (juni-juli-august) kan overstige ovennævnte tid, og det kan nogle gange tage op til 10-12 uger. I tilfælde af tidligere nævnte og midlertidige ordretoppe eller uventede begivenheder som f.eks. pandemi, mangel på råvarer, forsinket transport, forbeholder vi os retten til at fravige vores leveringsaftale. Vi kontakter altid vores kunder så snart produktet/ordren er kommet på lager og er klar til afhentning eller levering.
Vi samarbejder med et netværk af omhyggeligt udvalgte producenter i Polen, der tilbyder produktionsfaciliteter og materialer af høj kvalitet i overensstemmelse med EU-standarder. Ved regelmæssige besøg på disse faciliteter sikrer vi, at produktionen og kvaliteten opretholdes i overensstemmelse med vores strenge retningslinjer, hvilket muliggør levering af kun de mest førsteklasses produkter til vores kunder.
Venligst kontakt vores kundeservice direkte via e-mail på kundeservice@uniquedreams.dk for at meddele eventuelle ønskede ændringer. Med tanke på den hurtige produktionsstart er det af største vigtighed, at du kontakter os inden for 2 dage fra bestillingsdatoen, så vi kan imødekomme din anmodning om ønskede ændringer. Vær opmærksom på, at anmodninger, der kommer ind efter at produktionen er startet, ikke kan tages i betragtning eller godkendes.
Venligst husk, at en anmodning om hjælp ikke er det samme som en reklamation! En reklamation omfatter følgende: At fejlen er oprindelig og var til stede, da du modtog varen. Du bør som kunde kunne påvise dette på en konkret måde og ikke blot fremsætte skriftlige argumenter, der ikke er gyldige eller ikke kan bekræfte sagens grundlag.
Hvis du opdager en skade eller defekt på dit produkt, bedes du kontakte kundeservice via e-mail på kundeservice@uniquedreams.dk så hurtigt som muligt. Ved kontakt beder vi dig om at forklare situationen detaljeret, vedhæfte din kvittering samt billeder eller video, så vi kan få en bedre forståelse og behandle din henvendelse hurtigst muligt. Bemærk! Ansvaret for at gemme og fremvise kvittering ligger hos dig som kunde, og sager, hvor kvittering ikke kan fremvises, kan ikke behandles!
Vores personale i showroomet kan ikke hjælpe dig med kundeservice-relaterede sager, så du behøver kun kontakte kundeservice@uniquedreams.dk for spørgsmål vedrørende igangværende bestillinger eller lignende forespørgsler.
I forbindelse med køb/bestilling noterer vi det ønskede leveringsdato og gør derefter vores bedste for at levere så tæt på som muligt, men vi understreger, at vi med dette IKKE kan garantere en præcis dato! Krav i forbindelse hermed, der fremsættes på et senere tidspunkt, mangler derfor grundlag og vil ikke blive taget i betragtning. Kontakten etableres altid, efter at produkterne er kommet på lager, for at booke dag og tid til levering. Da vi forstår, at også I kan være optaget, kontakter vi normalt 1-2 dage før leveringsdatoen.
Hjemmelevering sker kun til nærmeste port, port eller garageopkørsel, hvilket betyder, at vi ikke bærer op eller ind. Pakkerne til vores produkter er tunge, så det er vigtigt, at der er mindst 2 personer til stede, som kan bære produkterne ind. Bemærk! Æsker bør ikke skubbes eller trækkes på jorden og må heller ikke presses igennem trange rum som f.eks. døre. Hvis dette gøres, kan der opstå skader på produkterne, og da disse skader ikke dækkes af garantien, kan senere fremsatte krav ikke godkendes.
Vi bestræber os altid på at have opdaterede oplysninger om vores produkter på vores hjemmeside dk , så det bliver så klart som muligt for jer. Hvis I har yderligere spørgsmål efter at have kontrolleret de tilgængelige oplysninger for hvert produkt, er I selvfølgelig velkomne til at kontakte vores kundeservice via e-mail på kundeservice@uniquedreams.dk.
Hjemlevering sker kun til nærmeste port, port eller garageopkørsel. Vi tilbyder ikke indbæring, så det er vigtigt, at der er mindst 2 personer til stede for at modtage jeres produkt ved levering.
Betaling sker via den valgte betalingsmetode i kassen. Betalingsmetoden tilbydes af Klarna, og I kan betale med kortbetaling (kun Visa og MasterCard), faktura, delbetaling eller kreditkort.
Når du har foretaget din bestilling, og den er blevet godkendt, sender vi altid en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse via e-mail, bør du først kontrollere, om beløbet er blevet trukket fra din konto. Hvis bestillingen ikke er blevet bekræftet, vil der heller ikke blive trukket noget beløb fra din konto, og du kan forsøge igen. Hvis du ser, at beløbet er blevet trukket fra din konto, men du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, bør du først kontrollere din spam-mappe, da e-mails nogle gange havner der. Hvis du heller ikke finder ordrebekræftelsen der, skal du blot kontakte vores kundeservice via e-mail på kundeservice@uniquedreams.dk, så hjælper vi dig.
Produktionen af din ordre sker baseret på den valgte model, størrelse, farve og materiale. Dette betyder, at vi ikke tilbyder færdige modeller, og derfor tilbyder vi IKKE fortrydelsesret eller åbent køb på senge, sofaer og lignende produkter.
Besøg vores showroom i København for at se, prøve og bestille vores produkter.
Naverland 33, 2600 Glostrup
Vi har åbent hver Lørdag fra kl. 11:00 til 16:00.